pondělí 9. ledna 2012

Jak jsem zkousel zkousky na VSUP (cast 1. - a mozna posledni)

Dorazil jsem pred skolu, kde stalo jeste milion dalsich nejvetsich borcu na svete, jako jsem ja. Po dvaceti hodinach cekani, kdyz uz nam konecne vsem zacala byt zima, nas zacali poustet dovnitr a zabava mohla zacit.

Od dvou jakoby sekuritaku u vchodu jsme po poukazani pozvanky dostali papir (viz obrazek) a honem rychle jsme leteli do oblak, kde jsme vyzvratili nase vnitrnosti v podobe domacich praci, na kterych jsme tvrde cele az dva dny pred prijimackami delali. Je to to nejlepsi z nas. Nase krev, pot a slzy. Tam jsme se zaregistrovali, prokazali jsme se nejakymi doklady a byly nam rozdany dalsi instrukce. glhf. mel jsem se doprvit do mistnosti 207. Tam uz se nekolik minut zrali navzajem moji souperi.
Chvile cekani, dostavame dalsi papir (viz 2. a 3. obrazek), tentokrat s instrukemi pro nasledujici dny. JDE O VSECHNO.
Do tohoto papiru si ja okamzite zacinam vepisovat svoje myslenky, abych uklidnil svoji ruku a abych nezaskrtil vsechny okolo. Misty si i cmaru, mluvi ze me Satan. Pozdeji vyuzivam vetsinu bileho prostoru papiru ke skicovani a rozvrhavani myslenek, ktere mi maji zarucit vitezstvi v thle krvave vrave.

Rozdavaji se nam pracovni ctvrtky.

Prichazi vedouci atelieru.

Jsou nam zadana temata k vypracovani a jeden jasny povel: Bud nejlepsi, nebo ti sezeru mozek, ty backoro!
Na prvni ctvrtce je kruh, ctverec, obdelnik.
Do obdelniku nakresli pohled z dovolene. Do kruhu nakresli 1 korunu českou. Do čtverce nakresli pohled do KPZ (coz je prej krabicka posledni zachrany. jsem za vola).
BUD NEJLEPSI
Na dalsi papir nakresli plakat na koncert svy oblibeny kapely. Z druhy strany odpovez na tyhle otazky:
1)Profese zucastnene na vyrobe animovaneho filmu
2)Slavne osobnosti ceskeho animovaneho filmu
3)Pocet filmovych okenek do jedne vteriny.
PROC JESTE NEJSI NEJLEPSI?
Premyslim, crtam, relaxuju, soustredim se, vybiram z navalu napadu ten nejlepe proveditelny.
Do obdelniku kreslim Jiriho trnku tak jak si ho pamatuju podle jednoho z prvnich obrazku na google images (viz 3. obrazek). Spatne. A za nej pisu TRNKALAND. Chtel jsem do toho prikreslit nejaky jeho typicky postavicky, ale tak dobre ho neznam. Chtel jsem alespon kybernetickou babicku, ale ani s tou si nejsem stoprocentne jisty.
Do ctverce kreslim obrazovku(viz 4. obrazek), na ktere je vecernicek. Na unicyklu. Moje posledni zachrana je vecernicek. How boss is that?
Do kruhu prekresluju nemotorne korunu jako minci. Doplnuji ji o karikovanou hlavu. Svoji. Ta ma tu korunu na hlave.

Je cas na plakat. Vzpominam si na jednoduse resene neoficialni plakaty k ruznym filmum a oficialni plakat pro film Super. Rozhodl jsem se na plakat nakreslit jen oci a pihy Annie Clark a nad to napsat: St. Vincent. Vespod plakatu je napsano: Libcice nad Vltavou, 9.1.2012.

U otazek se mi nevedlo. Framu mi na vterinu stacilo 22 misto spravnych 24 nebo 25. Nektere profese jsem zapomenul a jsem si jist, ze existuji i dalsi dulezite osobnosti, nez jen ty, na ktere jsem si vzpomnel.

Tohle vsechno bylo teprve prvni kolo. Hned zitra 10. 1. budou uverejneny vecer jeho vysledky. Zlomek tehle 48 umelcu se pak posune dal do kola druhyho. Snad mezi nimi budu i ja. Snad se stanu spokojenym studentem Vysoke skoly umeleckoprumyslove v Praze, v atelieru filmove a televizni grafiky.

2 komentáře:

Ratman řekl(a)...

OH THE DRAMA!

qwerty řekl(a)...

No a jak to teda dopadlo?