neděle 10. března 2013

volali jste me, prosim?




po letech opet blogiskuju. a ze je veru co blogiskovat!

ve skole byly klauzury a nas atelier dostal zadani ve zneni "ceska statni hymna". mel vzniknout videoklip, ale nakonec jsem se od videa odchylil a musel jsem se  spokojit s tim, ze vubec stihnu komiks.




masaryk byl pres artsemestr pribitej na zdi a pak jsem jeste nechal vytisknout komiks v skromnym nakladu dvaceti kusu, kterej jsem zcasti rozdal a zcasti rozprodal, protoze prece komiksem se v klidu listuje a necumi se na zed.



pokud je vam lito, ze jste ho prosvihli a chcete si ho projit, tak si ho muzete zkusit stahnout

  komiks se setkal se smisenymi reakcemi. od vedeni atelieru a komise spis s reakcemi typu "tohle vsechno je blbe," "je to nekonzistentni," "kompozice na nic" a "ma to jeste rezervy" nebo "co ma znamenat tohle?"
ale asi je to v poradku... zcela urcite je to komiks, kterymu jsem venoval nejvic pece a nebal se predelavat a prerozmyslet urcity pasaze abych docilil co nejidealnejsi srozumitelnosti. ne, ze by se mi to stoprocentne povedlo, ale vim, ze bez tech zmen, ke kterym jsem se odhodlal, by to bylo jeste horsi.

a navíc!




krome toho je konecne na svete sedmy cislo bubblegunu! je to fanzin. jsou v nem komiksy. tentokrat je ustredni tema cisla horor. coz, jak vime, je zanr pro komiks uplne idealni. je to zatim asi nejhezci cislo a ma skoro 260 stran! urcite stoji za to si ho vyhledat (na jejich strankach se pise, kde ho clovek najde) a projit.


ja si tam dovolil vyslat tri komiksy. dve casti "vy vite, ze tam jsou" a samostatnej kratasek "fnuk," kterej jsme vymysleli spolecne s kamaradem a kolegou z pleach tymu kabelkou.








no a takhle ja teda dal bojuju s komiksem. a budu delat dalsi veci, mam toho pred sebou dost. byl jsem v doxu na signalech z neznama a urcite me to nakoplo.

tak se mejte a zase za deset let ahoj!






















Žádné komentáře: